فاطمه زهرافاطمه زهرا، تا این لحظه: 13 سال و 11 ماه و 20 روز سن داره
فریمافریما، تا این لحظه: 8 سال و 6 ماه و 16 روز سن داره

فاطمه زهرا وفریماقلب بابایی

شیراز

1391/7/25 11:19
نویسنده : عمه ومامانی
234 بازدید
اشتراک گذاری

سلام

 ما داریم میریم مسافرت شیراز

اینجا امامزاده اسماعیل تو جاده شیراز بود رفتیم زیارت

 

من با مامان وبابام ومامان جون وباباجون سیدداودباعم  رفتیم شیراز

جاتون خالی خیلی خوب بود اونجا خونه یکی ازذوستای باباجون رفتیم

ازهمه جاهای شیرازدیدن کردیم :

شاه چراغ -حافظیه-سعدی-باغ ارم-باغ دلگشا-تخت جمشید-بازارهاو...

 من وبابا شهاب لپامونو چسبوندیم بهم عکس خوشکل بگیریم تو حافطیه

 

ولی من خیلی اذیت کردم  مدام میگفتم  بدل(بغل)خنده

 

تازه یه کفش خریدم که باهاش خوردم زمین بینی ولبم زخم شدچون به حرف

مامان وعمه گوش نکردم

مامان جون وباباجون هم برام یه کاپشن خریدن

برای بهزاددستکش وعروسک مثل خودم خریدم برای محمدم شلوار خلاصه چندروز موندیم وبه سیرجان برگشتیم

پسندها (0)
شما اولین مشوق باشید!
مطالبی دیگر از این نی نی وبلاگی

نظرات (0)