فاطمه زهرافاطمه زهرا، تا این لحظه: 13 سال و 11 ماه و 18 روز سن داره
فریمافریما، تا این لحظه: 8 سال و 6 ماه و 14 روز سن داره

فاطمه زهرا وفریماقلب بابایی

دوماهگی فریما

1394/9/27 9:28
نویسنده : عمه ومامانی
235 بازدید
اشتراک گذاری

آبجی جونم دوماهگیت مبارک


این روزا مامانی رو خیلی اذیت کردی مدام دل دردی وگریه میکنی منم هرچی میام باهات بازی کنم انگار نه انگار ولی خیلی دوست دارم درکل عزیز دل ابجی هستی وقتی حالت خوبه میخندی ولی اگه خوب نباشی خیلی بداخلاق وعبوس هستی امروزم که واکسن دوماهگیتو زدی من مدریه بودم مقتی بابااومد دنبالم گفت واکسن زدی خیلی دلم برات سوخت اخه خیلی بیقراربودی خداکنه زودتر پات خوب شه وبشی همون ابجی فریمای خودم

 

اینم عکسای دل دردت وواکسنت که بعداز واکسن مامانی قنداقت کرده

 

 

 

پسندها (6)
مطالبی دیگر از این نی نی وبلاگی

نظرات (1)

مامان فرزانه
28 آذر 94 17:11
سلام مامانی جونی واقعا کوچولوهاتون خیلی نازن عزیزم خدا برات حفظش کنه ایشالا به وبلاگ منم سربزن ختما به دردت میخوره تم تولد تبدیل عکس خونگی به آتلیه و کلیپ خوشگل از عکسای کوچولوی نازت خلاصه منتظر نظرتم هستم حتما یه نگاهی بنداز