فاطمه زهرافاطمه زهرا، تا این لحظه: 13 سال و 11 ماه و 22 روز سن داره
فریمافریما، تا این لحظه: 8 سال و 6 ماه و 18 روز سن داره

فاطمه زهرا وفریماقلب بابایی

اولین سال وروز مدرسه

1394/7/5 22:22
نویسنده : عمه ومامانی
196 بازدید
اشتراک گذاری

 

سلام

 

امسال اولین ساله که پا به مدرسه میذارم اخه من دیگه بزرگ شدم ورفتم پیش دبستانی                                  

 

یه روزقبل ازمهر برامون یه جشن گرفتم که من باعمه ومامانم رفتیم اونجا کلی دست زدیم وشادی کردیم اخر جشن هم مربی هامونو معرفی کردن وما به اتفاق مربی رفتیم سر کلاس اونجا از معلمم خوشم اومد دوست داشتم مدام مدرسه باشم که مامانم گفت باید بریم وشنبه بیایی که اومدیم خونه ومن دل تو دلم نبود تا شنبه مدام میگفتم کی شنبه است وشبا زود میخوابیدم که شنبه خواب نمونم


خلاصه شنبه از راه رسید ومن چون بابام سرکار بود باعمه ومامانم رفتم مدرسه اونجا دوست پیدا کردم با معلمم هم بیشتر اشنا شدم ودوستش دارم امیدوارم تا اخر سال مدرسه همینجوری خوب باشه ومنم موفق باشم


 

پسندها (5)
مطالبی دیگر از این نی نی وبلاگی

نظرات (4)

همراه رایانه
6 مهر 94 11:02
همراه رایانه مرکز پاسخگویی سوالات و مشکلات رایانه و اینترنت بصورت تلفنی شبانه روزی شماره تماس با خط ثابت از سراسر کشور :9099070345 ادرس سایت :www.poshtyban.ir
عمه فروغ
8 مهر 94 13:43
مبارک باشه فاطمه جون حضور در پیش دبستانی رو ان شاا.. که همیشه در تمام مراحل زندگیت مخصوصا تحصیل موفق باشی
عمه ومامانی
پاسخ
ممنون ازلطفتون
مامان حلما
15 مهر 94 1:06
موفق باشی گلم انشاالله دانشگاه رفتنت
عمه ومامانی
پاسخ
سلام ممنون خوش اومدید به وبلاگم انشاالله حلما جون زودتربزرگ شه
مامان زهره
29 مهر 94 17:10
ای دون مبارکت باشه به امید ثبت فارغ التحصیلی فاطمه زهرا جون در این وبلاگ برات بهترین ها روآرزومندم دوستت دارم خوشگلم