فاطمه زهرافاطمه زهرا، تا این لحظه: 13 سال و 11 ماه و 24 روز سن داره
فریمافریما، تا این لحظه: 8 سال و 6 ماه و 20 روز سن داره

فاطمه زهرا وفریماقلب بابایی

سفرقشم

1392/7/14 14:26
نویسنده : عمه ومامانی
267 بازدید
اشتراک گذاری

                     

11مهرهمراه باباجون کمال وعزیزوعمه  رفتیم بندرعباس

 ازاونجاهم رفتیم جزیره قشم صبح زودراه افتادیم نزدیک

 

ظهررسیدیم دوروزی که اونجابودیم خیلی خوش گذشت هم لب

 

ساحل رفتیم هم پاساژوموزه  رفتیم منم کلی واسه خودم خریدکردم

 

 

         

 

من آماده شدم بریم لب ساحل

من باباجون داخل موزه حیوانات

خسته شدم بقیه موزه راباکالسکه میگردم

دیگه خسته شدم می خوابم

صبح روز بعدمامان ساره باعمه  رفتن پاساژبرای خریدمن وباباشهاب

هم رفتیم ایستگاه شادی سرپوشیده خیلی خوب بود خوش گذشت

 http://www.khavaranshop.com/

پسندها (1)
مطالبی دیگر از این نی نی وبلاگی

نظرات (0)