فاطمه زهرافاطمه زهرا، تا این لحظه: 13 سال و 11 ماه و 20 روز سن داره
فریمافریما، تا این لحظه: 8 سال و 6 ماه و 16 روز سن داره

فاطمه زهرا وفریماقلب بابایی

محرم

1391/9/16 15:46
نویسنده : عمه ومامانی
221 بازدید
اشتراک گذاری

  قٍالِبــ و اِسمايلے هاےِ كـــيكــــو

 

من ازاول محرم هرصبح ساعت ٦بلندمیشم همراه مامان ساره میرم زیارت

 

عاشوراوقتی هم میام خونه خسته ام می خوابم

 

هرشب هم باعمه وعزیزمیرم حسینیه روضه

 

منتظرهستم ششم محرم برم همراه باباباشهاب هییت

 

من رفتم کناربیرق عکس گرفتم

 

اینجاهم رفتم داخل حوض کنارعکس حضرت ابوالفضل عکس گرفتم

 

اینجاهم کنارخیمه هاهستم

 

 

اینم منوبهزاد

 

باکمک باباشهاب دارم شمع روشن میکنم

 

پسندها (0)
شما اولین مشوق باشید!
مطالبی دیگر از این نی نی وبلاگی

نظرات (2)

مامان زهرا کوچولو مسافر کربلا
26 آذر 91 15:16
ماشالا دختر ناز و خانومی دارین خدا براتون حفظش کنه


ممنون که به ماسرزدید
اکبرهراتی
5 دی 91 8:31
باسلام خدمت دوست گلم اگربالینگ کردن مشکلی ندارید خبردهید لطفا.