فاطمه زهرافاطمه زهرا، تا این لحظه: 13 سال و 11 ماه و 18 روز سن داره
فریمافریما، تا این لحظه: 8 سال و 6 ماه و 14 روز سن داره

فاطمه زهرا وفریماقلب بابایی

عیدغدیر

1391/12/6 20:38
نویسنده : عمه ومامانی
252 بازدید
اشتراک گذاری

                     

عیدغدیرامسال مصادف شدباتولدمامان ساره

 

خانواده باباشهاب اومدن خونمون

 

آخه هم تولدمامان ساره بودهم مامان ساره سیدهست

 

دیگه نتونستیم بریم دیدن باباجون سیدداوود

 

مامان ساره تماس گرفت من عیدوتبریک گفتم

 

خیلی خوشحال بودم چون باباجون کمال وعمووعمه هایم خونمون بودن

 

من بامحمدمهدی وبهزاددست میزدیم ومیرقصیدیمني ني شكلك

 

باباباشهاب یه کیک خیلی خوشمل گرفتیم ني ني شكلك

 

من همش دوربین دستم بودوعکس میگرفتم

 

خیلی خوش گذشت مامان ساره صدساله شی

 

 

  شکلکهای جالب آروین

 

 

 

پسندها (0)
شما اولین مشوق باشید!
مطالبی دیگر از این نی نی وبلاگی

نظرات (0)